پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261980
تکميل مرکز جامع سلامت شهر باباحيدر در انتظار تزريق اعتبار
تاریخ انتشار : 1402/10/09 12:01:38
نمایش : 265
فرماندار شهرستان فارسان گفت: مرکز جامع سلامت شهر بابا حيدر با مبلغي بالغ‌بر 34 ميليارد بوده که براي ادامه نياز به متمم دارد.
سيد هادي صالحي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد:  پروژه مرکز جامع سلامت شهر باباحيدر در ماه مبارک رمضان گلنگ زني شد و  باهمت مردم و مسئولين شهر باباحيدر خصوصاً خانواده خير مرحوم تقوي ساختماني که قبلاً احداث‌ شده بود تخريب و خاک‌برداري آن چند ماهي طول کشيد.
 
وي با اشاره به اينکه بعد از خاک‌برداري عمليات استحکام سازي صورت گرفت تصريح کرد:  اين پروژه جزو مصوبات سفر رياست محترم جمهور است که در آينده نزديک فرايندهاي بعدي آن طي مي‌شودـ
 
صالحي با بيان اينکه پيش‌بيني مي‌شود اين پروژه مکملي باشد در کنار مجموعه درماني شهر فارسان اذعان داشت: اين پروژه به‌عنوان مجموعه درمان بستر، در مجموعه دانشگاه علوم پزشکي تعريف‌ شده که جمعيتي بين 50 تا 60 هزار نفر شهرستان  فارسان،  شهرستان‌هاي هم‌جوار و عشاير در زمان حضور را پوشش مي‌دهد.
 
 
وي عنوان کرد:  اولين بار  در کشور  پروژه مرکز جامع سلامت درجه يک شهر باباحيدر  با ضرايب اطمينان بالا طراحي‌شده که کمي از يک بيمارستان فوق پيشرفته در تهران و اصفهان ندارد.
 
 
صالحي با اذعان بر اينکه مرکز جامع سلامت شهر بابا حيدر با مبلغي بالغ‌بر 34 ميليارد بوده که براي ادامه نياز به متمم دارد گفت:  تکميل اسکلت پروژه سه‌طبقه پيش خواهد رفت و تاکنون اين بودجه مصرف‌شده است احتمالاً قرارداد ثانويه نيز متمم اين موضوع خواهد شد.
 
وي در ادامه افزود: اين مرکز در سه‌طبقه مي‌باشد که فونداسيون جنرال هست و هر طبقه متراژي بيش از 1000 متر مفيد زيربنا دارد و مي‌توان گفت بيمارستان کوچک نيز محسوب مي‌شود،  اکنون به‌عنوان کلينيک تعبيه‌شده است که اتاق جراحي، اتاق عمل و هم پاويون پزشکي دارد.
 
صالحي خاطرنشان کرد: اين مرکز درماني و مرکز سلامت مي‌توانند پوشش دهي درماني گسترده‌اي داشته باشد ازجمله بخش باباحيدر و روستاهاي اطراف بابا حيدر و عشاير که در فصل گرما در اين بخش حضور دارند.
 
وي در ادامه گفت: از سمت چلگرد و شهر فارسان نيز اين پوشش دهي صورت خواهد گرفت که مي‌طلبد بودجه براي انجام بقيه پروژه تزريق شود،  اکنون فونداسيون و ديوارهاي محيطي انجام‌شده که در صورت تزريق تا پايان خردادماه سقف سوم هم تکميل خواهد شد و براي نازک‌کاري با قرارداد مجزا بسته شود.
 
صالحي اظهار داشت: اين پروژه براي اولين بار  که يک مرکز جامع سلامت با اين ضرايب اطمينان طراحي‌شده که کمي از يک بيمارستان فوق پيشرفته در تهران و اصفهان ندارد.
 
انتهاي خبر/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html